قوانین وبلاگ من
ما کلاس بنجمی ها
سلام به دوستانی که به وبلاگ من میان . من الان کلاس ششم هستم اما به خاطر اینکه از کلاس پنجم خاطرات خوبی داشتم اسم وبلاگم رو تغییر ندارم . اسم وبلاگم مثل یک نماد میماند ... با تشکر فروزان
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم . من فروزان هستم و به وبلاگم خیلی خوشاومدید . من کلاس ششم هستم و در مدرسه معینی در بوشهر درس میخونم . اسم وبلاگم کلاس بنجمی ها (پنجمی ها) و هم برای کلاس پنجمی ها و هم برای کلاس ششمی ها مطلب میزارم . لطفا نظر بدین و توی وبلاگم عضو شین . ممنونم . ایام به کام

پيوندها
h@r chi bekh@y h@st
شهر دخترا
خرید ساعت مردانه ارزان
خرید ساعت مردانه جدید
بخرش
شارژ رایگان ایرنسل100درصد تضمینی
فقط برای خنده ☻
همشاگردی سلام
ما کلاس پنجمی ها
گلهای کلاس پنجم
ما ابتدایی ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ما کلاس بنجمی ها و آدرس foruzanmarandi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 116
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 228642
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس

کد ساعت فلش



Get a Glitter Calendar Click Here

نويسندگان
ジ 4uzaN ジ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 15 اسفند 1398برچسب:, :: 23:39 :: نويسنده : ジ 4uzaN ジ

 

 تصاویر زیباسازی ، كد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچك دات نت www.pichak.net

این هم از قوانین وبم:

1- از شما میخوام مطالبم رو بخونید و لذت ببرید!!!!!

2- وقتی شما مطالبو خوندید برام نظر بذارید چون من برای جمع اوری این مطالب زحمت زیادی میکشم!!!!

3- لطفا نظرات تبلیغاتی نذارید چون من تایید نمیکنم هیچ حذف شون هم میکنم

4-اگر نظری برای تبلیغ وبتون میذارید هر روز نیاید همونو دوباره بذارید چون من حذف میکنم دوستان

5-به وبم بیشتر سر بزنید و نظر بدیدچون با دیدن نظراتتتون جون میگیرم

 

خلاصه قوانین وبم تمومشد من همتونو دوست دارم 

بازم به وبم بیایدHeart Smile

براتون ارزوی موفقییت میکنم

خدایار و نگه دارتون باشه دوستانGemini

Hello

 



By:4uzaN نظر یادت نره ✔✔

نظرات شما عزیزان:

مجتبی فاتحی پیکانی
ساعت10:18---20 اسفند 1394
سلام. برو تو وبلاگ من ببین وبلاگ کدوم از ما بهتر اگر خوشت اومد من رو لینکم کن

کلاس پنجم


محمدپور
ساعت21:45---25 مهر 1394
سلام
وب خوبی داری. با اجازه لینک شدی
موفق باشی


وحیده
ساعت17:18---9 شهريور 1393
سلام وبتون عالییی[قلب][قلب]

من لینکتون کردم اگر دوست دارید منو لینک کنید[گل]

تو وبم بیایید و نظر هم یادتون نره[تعجب]


نجلا
ساعت14:36---29 تير 1393
ممنون از وب قشنگتون واقعا لذت بردم.

غزاله
ساعت11:09---2 تير 1393
وبت خیلی خوشمله....آفرین به تلاشت.خوشحال میشم توهم بیای.
لوگو بالابر و خیلی چیزای دیگه تو یه وب خوشگل دخترونه
http://ghazaleh-t.loxblog.com


اکشان
ساعت12:13---2 بهمن 1392
malam forooooz che khabara bozorg shodi belakhare?
پاسخ: :| are bozorg shodm ama matasefane to na :D


alireza
ساعت17:51---20 دی 1392
سلام خوبی مطالبتو خیلی دوس دارم به منم سر بزن لینکت کردم تو هم منو لینک کن مرسی بای

منوچهر
ساعت18:15---6 دی 1392
از وبت دیدن کردم خیلی قشنگه معلومه خیلی وقت میزاری و زحمت میکشی امیدوارم موفق باشی
خوشحال میشم اگه یه سری هم به ما بزنی و نظر بدی
شطرنج جدال واقع بینی با خود خواهی است


محمد
ساعت14:42---21 آذر 1392
سلام مرسی از این که ب وب من سر زدی

منم لینکت کردم
پاسخ: ممنون


فتو عکس
ساعت14:31---21 آذر 1392
سلام خوبی ؟؟؟خیلی وب زیبایی داری ممنون میشم به منم سر بزنی؟

Mahsa
ساعت21:36---16 آذر 1392
azizam linki

پرهام
ساعت23:34---14 آذر 1392
ابجی اشکان دیگه پیر شده درخشش قبلیشو از دست داده خخخخخ پارسال خوشگل بود اما خیلی لاقر امسال یکم جون گرفت تازه مردونگیش یافته شد جدا ححدودا 6 ماهه پیش خواستم بیام خاستگاریش

داستان پلنگ معتادم اینه معلم عربیمون اومد حاضر غایب کنه واسه همه لغب میزاشت اون روز اشکان بی حال بود بلندشد گفت ححاضر معلم خندید گفتش ایییییییییی حرفمو پس میگیرم اخه جلسه قبلی گفته بود اشکان ساخت صورتش خیلی قشنگه و فقط دماغش بده ) خخخخخ

بعدش گفتش یه روز یه گربه با رئیس گربه ها دعواش میشه بعدش اونو میزنه رئیس گربه ها میره با 10 تا گربه دیگه میاد بازم میخورن بازم با پنجاه تا دیگه میاد بازم همشونو میزنه دفعه اخر با 100 میاد بازم کتک میخوره



اخرش رئیسه میره به گربه هه میگه تتو چجوری هممون میزنی گربه میگه خو کودن من گربه نیستم که پلنگم معتاد شدم به این روز افتادممم خخخخخخخخخخخخ

اینو به زبون محلی گفت از خنده داشتیم روده بر میشدیم خودشم داشت میخندید
پاسخ: خخخخخخخخخخخخ


اکشان
ساعت23:27---14 آذر 1392
اخخخخخخخخخخییییییییییییی

مهندس کوشولوو زنم میشی
پاسخ: نه پلنگ معتاد خخخخخخخخخخخخخ


Mahsa
ساعت22:47---13 آذر 1392
azizam mc k b vebam sar zadi age khasti biya tabadoole link koonim...bm khabar bd,rasti vebe bahali dari
پاسخ: bashe linket kardam :D


nafiseh
ساعت23:26---12 آذر 1392
سلام وبت خیلی خوبه لینکت کردم اگر خواستی لینکم کن
پاسخ:منم لینکت کردم


اکشان
ساعت14:02---12 آذر 1392
چقدر بوشهری زیاد شده



اسمم اشکانه 15 سالمه
پاسخ:تو هم از بوشهری ؟


اکشان
ساعت21:13---11 آذر 1392
فروزان چند سالته ؟



کلاس شیشمی به مسائل +18 چیکار داره خوب هرکی دید شما نباید میدید بعله





خوب فروزن یا فروزان؟

:دی

بچه کجایی ؟


پاسخ: ۱۳ ههه اسمم فروزانه و از بوشهرم


اکشان
ساعت17:48---8 آذر 1392
ای خدا در حقیقت الان شما 1 سال از من کوچیکترین سال دیگه شما هم اول دبیرستان میشین

ما تا ابتدائی رو رد کردیم مدرسه رو نو سازی کردن پنجشنبه هارو تعطیل کردن تا اومدیم دبیرستان همه روزه 4 زنگه شدیم شانسه داریم زندگیه داریم



بازم سر بزن اسمت چیه؟
پاسخ:هههه اسمم فروزانه


تق نق هیس بیا تو (دینااا)
ساعت19:38---13 آبان 1392
عزیزم وبت خیلی قشنگه
پاسخ: ممنون دینا خانوم


نگین
ساعت7:28---7 مهر 1392
میان آمدن و رفتن مانـــــــــــــــــــــــــــ ـده ام
بی تو، نه پای رفتنی اســـــــــــــــــــــــت و نه
حوصله ی برای مانــــــــــــــــدن . . ..........


سپتا
ساعت11:55---3 شهريور 1392
mer30 az nazaret azizam
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


سپتا
ساعت15:56---24 مرداد 1392
سلام عزیزم مرسی که به وبم اومدی تو پیوند های وبم لینک شدی راستش وب تو منو به زمانی که خودم کلاس پنجم بودم انداخت ما که رفتیم تو دبیرستان ولی هیچی ابتدایی و راهنمایی نمیشه
پاسخ: اخی بووووووووووووووس


ابوالفضل
ساعت20:47---22 تير 1392
سلام دوست بنجمی خوبم.ممنون که سر زدی.
پاسخ: slm mc ke be webe man sar zadi


fidshid
ساعت10:55---21 تير 1392
سلام فروزان ممنون که به وبم سر زدی وب خوبی داری امیدوارم در همه کارات موفق بشی لینکم کن تا لینکت کنم
مرسی عزیزم


asal
ساعت0:19---19 خرداد 1392
سلام فروزان جون.....وبت قشنگ و جالبه...



ب منم سر بزن منتظر اسمت تو نظرام هستم....

خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی...

تا بعد بای
پاسخ: سلام عسل خانم چشم ميامو نظر ميدم مرسي كه نظر دادي عزيزم


مهشید مجیدی
ساعت16:48---22 ارديبهشت 1392
سلام فروزان جان

وبلاگ خیلی قشنگی داری و مطالبی که گذاشتی هم خیلی خوب و جالبن بازم مطلب های خوبتو بذار،گرچه وبلاگت برای کلاس پنجمی هاست ولی مطالب قشنگت برای همه دوست داشتنی اند امیدورام تو وبلاگ نویسی ات موفق باشیییی
پاسخ: salam mahshid khanum kheyli khosh hal shodam ke umadin weblogam va nazar dadin bazam mamonam bye bye


سپيده
ساعت20:39---17 فروردين 1392
وب منم بيا من ي فرازميني ام

الهه
ساعت16:45---2 فروردين 1392
سلام فروپاسخ:سلام الله جوندمرسی که اومدی وبلاگم درباره ی قوانین سه و چهار منطورم این بود که تمام متن تبلیعاتی نباشه اخه بعصیا میان و تمام متن رو تبلیع میکننن

صرافزاده
ساعت8:50---17 اسفند 1391
یکی از دلایلی که من فروزان یعنی نویسنده این وبلاگ رو خیلی دوست دارم اینه که یه کتابخون حرفه ایه و برای همین اطلاعات عمومی خیلی خوبی داره. فروزان لطفا در این وبلاگ در مورد کتابهایی که خیلی خوشت اومده هم بنویس تا بچه های دیگه هم تشویق بشن اونا رو بخونن
پاسخ: چشم کتاب های مورد علاقه ام رو می زارم تا افراد دیگه بخونن . راستی سال دیگه اسم این وبلاگ میشه ما بزرگای مدرسه ..... مرسی اومدید به وبلاگم .... راستی دلم خیلی براتون تنگ شده . لطفا هر چه زود تر بیاین بوشهر .... مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: